Vůně po holení obsahuje aloe vera, které zklidní a hydratuje pokožku po holení a dodá svěží vůni, která skvěle doplní celkový dojem.
Použití: naneste na pleť po holení.
Kapradinová a orientální vůně pro muže se svěžím ananasem, citrusy a lístky fialek s nádechem koření probudí vaše smysly. Lehké pižmo a dřevité tóny se mísí s hřejivou vanilkou v základu. Vůni vytvořil parfumér Clement Gavarry ze společnosti Firmenich.
Kolekce Grooming Effect představuje vůni pro sportovně založené muže, kteří vyznávají aktivní životní styl. Toaletní voda je doplněna o produkty péče o pleť, vousy a tělo.
Složení vůně:
Hlava: grep, ananas, mandarinka, anýz
Srdce: šalvěj, rozmarýn, lístky fialky
Základ: pižmo, vanilka, ambrox, dřevo guaiac, santalové dřevo
Design flakonů je laděn do tmavě šedé barvy s černým trojúhelníkem Guess a výrazným kontrastním červeným nápisem, dodávající logu sportovní charakter.
Značka Guess je známá jako americká oděvní společnost. Kromě oblečení, které se vyznačuje vysokou kvalitou, je tato značka proslulá i svými módními doplňky, šperky a v neposlední řadě i parfémy. Byla založena v roce 1981 a působí ve více než 100 zemích světa. Po celu dobu si tato značka udržuje špičkovou image. Je symbolem mladistvého, sexy a dobrodružného životního stylu. Je inspirována francouzskou elegancí a nekonvenčním kalifornským stylem života.