Nové vůně Karla Lagerfelda v ikonickém flakonu
Značka Karl Lagerfeld si za poslední čtyři desetiletí vybudovala výjimečné olfaktorní dědictví. Od pečlivě vybraných surovin až po osobitý design flakonů – každá vůně domu ztělesňuje jedinečnou a mnohostrannou tvůrčí vizi svého zakladatele.
Letos píše novou kapitolu v příběhu značky Karl Lagerfeld nové duo vůní Karl Ikonik. Víc než kdy jindy rezonují s legendární osobností návrháře. Zachycují jeho osobitý styl a svobodného ducha. Vytváří novou ikonu - vás. Vyzývá své nositele k tomu, aby byli odvážní. Aby byli Ikonik! Obě vůně z tohoto dua parfémů ztělesňují moderní vůni v inovativním a symbolickém flakonu, který odráží nezaměnitelnou siluetu Karla Lagerfelda – jednu z nejznámějších siluet ve světě módy. Metalický flakon z nich činí opravdový sběratelský kousek.
Oslnivá, smyslná květinově ambrová vůně pro ženy
Tato parfémovaná voda, inspirovaná odvážnou kreativitou Karla Lagerfelda, odhaluje jedinečný, ikonický podpis. Svůdná a podmanivá květinově ambrová dřevitá vůně se rozplývá ve šťavnatém malinovém akordu s jemným jasmínem sambac absolute na elegantním santalovém základu.
Malina a růže se vznášejí v přívalu svěžesti. Bílá kytice jasmínu sambac a tuberózy pak rozprostře svou jemnou zářivost a odhalí lahodnou jemnost lískooříškového makarónu. Hladké a krémové zahalující santalové dřevo v kombinaci s haitským vetiverem zahřívá celou kompozici a vtiskává pokožce jemnou smyslnost.
Hlava: malina, růže
Srdce: jasmín sambac, tuberóza, lískooříšková makronka
Základ: santalové dřevo, haitský vetiver
„Chtěla jsem vytvořit vůni, která by nově interpretovala jasmín, podbarvený růžově zlatými nuancemi pelargonie, s bohatými, moderními odlesky. V základu se kulatost krémového santalového dřeva dokonale snoubí s jemnými okvětními lístky jasmínu.“
- parfumérka Marie Salamagne
Moderní fougère, ambrová vůně pro muže s intenzivní smyslností
Tato parfémovaná voda, inspirovaná odvážnou kreativitou Karla Lagerfelda, odhaluje jedinečný, ikonický podpis. Moderní fougère, ambrová vůně se otevírá sofistikovanou esencí pelargonie a rozplývá se akordy kokosového dřeva na silném dřevitém základu.
Fazole tonka je klíčová složka kompozice, je zde prozkoumána v celé říši a odhaluje slaný aspekt s gurmánskými prvky. Hloubka kokosového dřeva „drží notu“ aniž by ochabovala, zjemněná santalovým krémem. Svěží vrchní tóny – šalvějová esence, čerstvý madagaskarský zázvor, mandarinkový list a absolutní pomerančový květ – dodávají této znovuobnovení fougère dlouhotrvající vůni.
Hlava: esence šalvěje, madagaskarský zázvor, list mandarinky, pomerančový květ absolute
Srdce: kokosové dřevo
Základ: slaná fazole tonka
„Tuto parfémovanou vodu jsme vytvořili, protože jsme chtěli prozkoumat fazole tonka od shora až dolů a vytvořit inovativní, charakteristickou mužnou nótu. Toho jsme dosáhli prostřednictvím svěžích kombinací, které vyjadřují určitou sebejistotu a velkou intenzitu“
- parfuméři Emilie Coppermann a Pierre Guéros
Unikátní symbolický flakon na parfém
Ikonické flakony jsou vyrobeny ze skla s chromovou povrchovou úpravou pečlivě vybranou pro každou parfémovou vodu.
- Růžové zlato pro dámskou vůni Karl Ikonik odráží jeden z nejoblíbenějších odstínů návrháře
- Stříbrný odstín pro pánskou vůni Karl Ikonik odráží charakteristický kov značky
Tyto flakony vystihují návrhářův typický postoj – vyrovnaný postoj, výrazné držení těla, rozpoznatelné rukavice bez prstů a proslulý culík. Dosažení tohoto pozoruhodného designu si vyžádalo řadu vylepšení, díky nimiž se tyto flakony staly více než jen flakony na vůně, ale vyhledávané sběratelské předměty.
Každou krabičku vůně zdobí holografické ztvárnění siluety Karla Lagerfelda, které doplňuje barvu flakonu a dále oslavuje odkaz jedné z nejvlivnějších osobností módního světa.
Podklady v tiskové kvalitě ZDE.
Heslo v pravidelném e-mailu nebo na vyžádání na: radka.tausova@sensualite.cz