Chérie je inspirovaná pop-artem
Kate Spade New York uvádí vůni Chérie, která přináší svěžest a barvy do světa vůní. Americká módní značka se pouští do nového odvážného dobrodružství s hravým a ženským parfémem inspirovaným duchem pop-artu.
Na jaře 2023 se s uvedením nejnovější vůně značky Kate Spade New York rozvine pestrý a dynamický příběh. Má láskyplný název Chérie. Tato svěží vůně, která ve francouzštině znamená "drahoušek" nebo "nejdražší", přenáší radostného ducha značky Kate Spade New York do Paříže. Vůně i design flakonu jsou inspirovány dynamikou po-artu. Chérie dodává punc energie a hravosti značce s květinovými, ovocnými a pižmovými tóny obsaženými v červeno-růžovém kulatém flakonu, který evokuje neokázalý styl této globální značky.
Vůně, která srší energií a ženskostí
Chérie se otevírá výbušnými a šťavnatými tóny červeného rybízu a malin, které se mísí s jiskřivou italskou mandarinkou. Srdce tvoří květiny, které kombinují tóny hrachoru vonného s něžným jasmínem sambac. Základní tón je dokonale vyváženou směsí bílých dřevin a Ambrofixu® zabalená do uklidňujícího pižma.
Vůně, kterou vytvořila mistryně parfémů Louise Turner ze společnosti Givaudan, je olfaktorickým vyjádřením jejího vlastního radostného, zářivého a povznášejícího stylu, v němž nejen zachycuje vůni květin a texturu okvětních lístků, ale také odráží smysl pro ženskost, emoce a optimismus, které Kate Spade New York ztělesňuje.
Barevná jako bonbón a kulatá jako třešně
Je to Chérie nebo Cherry? Výrazný flakon v lesklém zaobleném tvaru a jasných barvách má charakteristickou barevnou kombinaci, která je typická pro Kate Spade. Červená vzbuzuje vášeň a akci, zatímco zářivá růžová symbolizuje romantiku, ženskost a hravost. Jednoduchost a sofistikovanost zabalená v harmonické směsi. Graficky výrazná krabička je poklonou minimalismu a jasným barvám Ellswortha Kellyho i ikonickým závodním pruhům značky Kate Spade.
Parfémářka Louise Turner o nové vůni Kate Spade Chérie
Pařížská love story
Chérie debutuje s emotivní kampaní, která zobrazuje pařížský milostný příběh vyprávěný prostřednictvím sledu něžných okamžiků zachycených během 24 hodin. V příběhu plném překvapení, něhy a akce nás Chérie zavede do Paříže na den spontánní romantiky. Kampaň, která si užívá čas jen pro sebe, sleduje naši hrdinku, jak na kole projíždí ulicemi města lásky, kde ji její městské toulky zavedou z gurmánských pařížských cukráren do okouzlující atmosféry květinového trhu a zakončí vášnivým shledáním na pozadí Seiny.
Kampaň, kterou navrhl a realizoval tým začínajících umělkyň, zachycuje esenci filmů Nouvelle Vague s odpovídajícím soundtrackem. Modelka a herečka Margaux Van Kommer ztělesňuje živého ducha Chérie - vždy svobodná, hravá a radostná s podmanivou chutí do života...zrcadlí tak zákazníka Kate Spade New York.
Vůně najdete v Sephora a na Sensualité.cz/sk.
Reklamní kampaň Kate Spade Chérie
Podklady k vůni a parfémářce v tiskové kvalitě ZDE.
Heslo v pravidelném e-mailu nebo na vyžádání nal: radka.tausova@sensualite.cz