Ikonické oblečení inspirované sportem
A to mnoha různými způsoby. Roku 1933 pomáhal průmyslník André Gillier Renému Lacostemu vyvinout úplet speciální tenisové košile, kterou Lacoste navrhl. Tato polokošile byla bílé barvy s vyšitým znakem krokodýla na hrudi. Nikdy dříve se nikdo takového kroku neodvážil a jeho přátelé se ho snažili odradit. Ale René Lacoste vytrval. Poprvé se tak zrodil symbol krokodýla jako logo.
Univerzální. Avantgarda. Krokodýl Lacoste je umělecké dílo. Od toho, které navrhl Robert George, až po dnešní logo. Jeho význam a jasný postoj ale celé roky zůstává. To je síla loga, které se zapsalo do historie. Subtilní krokodýl prochází rukama designérů a vyvíjí se rok za rokem. Výsledek? Strhující symbol, který přesahuje kultury. A překračuje čas.
Značka Lacoste přináší sportovně-elegantní dynamiku v nadčasovém stylu. Nabízí nejen oblečení, ale také obuv, kabelky, brýle, parfémy a jiné doplňky. René Lacoste nikdy nepolevil ve své touze vynalézat. Neustále hledal uvolněnou eleganci a vytvářel skutečně symbolický šatník. Duch Lacoste vyjadřuje moderní francouzský styl inspirovaný tenisem a golfem.
Od tenisu k parfémům Lacoste
První vůně pod značkou Lacoste spatřila světlo světa v roce 1984. Láska k pohybu, tolik typická pro zakladatele značky, se dodnes promítá do tvorby všech nových parfémů. Jejich charakteristickým rysem je přirozená elegance, lehkost, uvolněnost a nadčasovost. Dámské i pánské vůně jsou svěží, originální a ve stylovém flakonu. Lze je kombinovat s jakýmkoli outfitem.