MONCLER je značka výjimečných. Stejně výjimečná je kolekce La Collection Les Sommets (Sommet = vrchol). Představte si, že stojíte na vrcholku hory. Co vás obklopuje? Tato kolekce vás zavede k esenci MONCLER. Zahrnuje pět genderově neutrálních vůní, vůni do místnosti a svíčku. Jejich společným rysem je autentičnost, dědictví značky a jedinečné ingredience. Zažijete s nimi intenzivní pocit pobytu na vrcholcích hor. Všechny vůně mají jednu speciální horskou ingredienci - dřevo.
Společnost MONCLER se inspirovala majestátním modrým cedrem, jehož dřevo má výraznou vůni, a rozhodla se z něj učinit olfaktorní podpis svých butiků po celém světě. Antoine Maisondieu vytvořil pro tento dům zářivou charakteristickou vůni tím, že spojil tři odrůdy cedru - Atlas, Texas a Virginia. Ve spojení s tóny kadidla, dubového mechu a pižma navozují hřejivou a uklidňující atmosféru horské chaty vystavené osvěžujícím živlům. Kolekce vůní do místnosti nese jednoduchý název Le Cèdre Bleu a je nyní k dispozici všem v podobě bytové vůně a svíčky.
Hlavní ingredience: cedrové dřevo
Doplněné o mech a pižmo
Použití: sprej rozprašujte v místnosti dle potřeby.
I bytová vůně je ukryta v jantarovém flakonu, který chrání vzácné ingredience uvnitř. Stejně jako na parfémech, i na ní najdete kaligrafické písmo. Fasetovaný není jen uzávěr, ale celá lahvička, která vzdává hold středověkým lékárnickým lahvím.
Vůně MONCLER jsou dokonalou rovnováhou mezi sofistikovaností luxusních přírodních surovin a špičkových molekul. Odrážejí exkluzivitu a inovaci, která je hlavním znakem značky.
Společnost MONCLER byla založena v roce 1952 ve Francii. Snoubí v sobě extrémy horské přírody s požadavky městského života. Vyrábí kolekce oblečení a doplňků prostřednictvím svých butiků, exkluzivních mezinárodních obchodních domů a multibrandových míst. Co definuje značku? Unikátnost, jedinečnost, kvalita a autentičnost.